Informacja dot. Pośrednika kredytu konsumenckiego
INFORMACJA
dot. POŚREDNIKA KREDYTU KONSUMENCKIEGO
udzielana zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim
Firma Pośrednika kredytu konsumenckiego |
HABZA Group Sp. z o.o. |
Siedziba Pośrednika kredytu konsumenckiego |
ul. Grójecka 1/3, 02-019 Warszawa |
Numer w rejestrze Komisji Nadzoru Finansowego |
RPK000616 |
Zakres umocowania pośrednika kredytu kosumenckiego |
Habza Finanse Sp. z o.o. jest umocowany przez Klienta do dokonywania czynności związanych z pośredniczeniem finansowym przy zawarciu przez Klienta umowy o kredyt/pożyczkę: |
Procedury składania skarg na pośredników w trybie wewnętrznym i sposób korzystania z pozasądowych procedur wnoszenia skarg i odwołań |
Zasady przyjmowania i rozpatrywania reklamacji zostały określone w Regulaminie składania reklamacji Habza Group Sp. z o.o., który jest dostępny w siedzibie spółki, a także dostępny jest na stronie internetowej www.habza.com.pl. Reklamację Klient może przekazać, w najbardziej dogodny dla siebie sposób: · w siedzibie spółki HABZA Group Sp. z o.o. ul. Grójecka 1/3, 02-019 Warszawa, · przesyłając list na adres: HABZA Group Sp. z o.o., ul. Grójecka 1/3, 02-019 Warszawa, · dzwoniąc pod numery telefonów: 22 428 30 05, 602 550 802, dostępne od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 19:00. Opłaty za połączenie z Infolinią z telefonów stacjonarnych i komórkowych – opłata zgodna z cennikiem operatora danej sieci. · Poprzez przesłanie Reklamacji za pośrednictwem wiadomości e-mail w formie elektronicznej na adres reklamacje@habza.com.pl |
Wynagrodzenie pośrednika kredytu konsumenckiego |
HABZA Group Sp. z o.o. otrzymuje wynagrodzenie od kredytobiorców i pożyczkobiorców. |
Habza Finanse – Profesjonalna Konsolidacja Kredytów i Chwilówek